Witaj świecie internetów!

Witam wszystkich, którzy trafili na mój blog. Uważam, że przedstawienie swojej osoby po raz kolejny nie ma sensu. Dla zainteresowanych, zapraszam na podstronę, na której opisuję kim jestem. To mój pierwszy oficjalny wpis, służący jako test funkcjonalności mojego szablonu oraz jako podziękowanie dla tych, którzy będą czytać moje wpisy.

Na moim blogu będę starał się pisać w przystępny sposób o SEO, marketingu internetowym i wydarzeniach związanych z Internetem. Opiszę rozwiązania zarówno dla popularnych, jak i rzadziej występujących problemów związanych z użytkowaniem internetu. Chcę, aby informacje były zrozumiałe dla każdego, kto odwiedza moją stronę. Na początek skupię się na podstawowych zagadnieniach powiązanych z wcześniej wymienionymi tematami. Większość początkowych artykułów będzie skierowana do laików (ponieważ chcę również zadbać o pozycjonowanie na tzw. „długi ogon”, czyli skonkretyzowane, wielowyrazowe frazy), ale nie martwcie się – postaram się również zaskoczyć bardziej zaawansowanych użytkowników ciekawymi treściami.

Jeśli jakiekolwiek sformułowanie, słowo lub zagadnienie nie będzie wystarczająco jasne, proszę krzyczeć w komentarzach, a postaram się jak najlepiej wyjaśnić. ;)

Dlaczego postanowiłem pisać bloga?

Tak naprawdę jest kilka powodów, ale opiszę te najważniejsze. Początkowo chciałem stworzyć stronę internetową, która będzie moją wizytówką, takim własnym curriculum vitae w sieci. Jednak pewnego dnia zauważyłem, że nie potrafię odnaleźć w wyszukiwarce Google rozwiązania problemu, nad którym się trudziłem. Zadanie okazało się problematyczne, ale udało mi się rozwiązać tę zagwozdkę. Zwróciłem wtedy uwagę na to, że wiele problemów w sieci jest niewystarczająco dobrze opisanych i nie ma dla nich łatwego rozwiązania. Postanowiłem zatem, że warto się podzielić swoim doświadczeniem i opisać ten problem na moim blogu.

Drugim powodem, który ostatecznie zadecydował o powstaniu bloga, jest chęć dalszego rozwoju w kierunku inboud marketingu. Do tej pory działałem na płaszczyźnie SEO, ale rozwój w kierunku inboud marketingu wydaje się naturalny. Jestem przekonany, że prowadzenie własnej strony przyczyni się do pogłębienia mojej wiedzy na ten temat. Pierwszym i najważniejszym celem jest zbudowanie unikalnego ruchu na stronę, wykorzystując różne strategie marketingu przychodzącego. Oczywiście, nie zamykam się na inne formy reklamy, ale inboud marketing ma być stroną dominującą.

P.S. Wiem, że nie jestem mistrzem języka polskiego :) Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali wobec ewentualnych błędów stylistycznych, ortograficznych czy literówek. Oczywiście, jeśli coś zauważycie, to czekam na wasze uwagi i poprawki. :)

author Łukasz D. K.

Łukasz D. K.

Internety robię w badaj.to

E-ntuzjasta digital marketingu oraz wszelkich metod pozwalających generować wartościowy ruch na projekty internetowe. Związany z branżą internetową od 2012 roku. W przeszłości związany z branżą SEM, realizując kampanie m.in. dla klientów z sektora instytucjonalnego, automotive, IT, FMCG.